Medlem tilbud 1. oktober 2023.

Få dig en dejlig friluftshobby, gode kammerater med den samme passion for lystfiskeri, et aktivt klubliv med socialt og lærerigt Sam værd, masser af fællesturer og andre spændende aktiviteter.

Men der følger mere med!
Melder du dig ind i Sportsfiskerforeningen Aabenraa, bliver du automatisk også medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund, og du har derfor mulighed for at benytte dig af alle aktiviteter og tilbud fra begge organisationer.

Sammenhold gør stærk!
– Derfor vil vi gerne have dig som medlem.

Som medlem af Sportsfiskerforeningen Aabenraa
– får du adgang til al den lokale viden om lystfiskerier, som vores medlemmer gerne deler med hinanden
– støtter du det arbejde foreningerne lokalt udfører for at sikre en god og bæredygtig fiskebestand
– støtter du det værdifulde arbejde, som vores landsdækkende “fagforening” Danmarks Sportsfiskerforbund udfører til gavn og glæde for alle lystfiskere i hele Danmark.

Få gavn af fællesskabet og vær med til at gøre en forskel – Meld dig ind i Sportsfiskerforeningen Aabenraa

Her fra den 1. oktober 2023.

Tilbuddet ”Betal for næste år nu og få resten af indeværende år gratis”.

Tryk på linket. Bliv medlem nu.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.