DM og VM fluekast 2018.

Danmarks Sportsfiskerforbund og Federation of Flyfishers Denmark (FFFD) afholdt lørdag den 28. april DM i Fluekast med otte deltagere og stor publikumsinteresse.

Otte personer stillede op til konkurrencen, og en del tilskuere mødte op til trods for det dårlige vejr og sammenfaldet med en stor konfirmationsweekend.

På en kold og til sidst våd dag blev Danmarksmesterskabet i Fluekast afviklet i Aalborg med hjælpere fra Trend Å Lystfiskeriforening.

Det femte VM i Fluekast er netop blevet afholdt i England. I det hidtil største felt på samlet 120 af verdens bedste fluekastere fordelt på 20 nationer var også Danmark godt repræsenteret.

Det danske hold bestod af Lasse Karlsson, Mads Birkholt, Simon Kjærsgård, Leif ”langkaster” Christensen og Silja Longhurst.

Og ved afvikling af to hånds fluekast, kom vores medlem Simon Kjærsgaard på en anden plads

Et stor tillykke her fra bestyrelsen.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.