aabenraa-sportsfiskerforening © 2009 • Privacy Policy • Terms of Use • Felsted-Data

Fiskevande

Surbæk og Arnå

Totalfredning 1. november - 15. april

Der må kun fiskes med 1 stang og der skal ved ormefiskeri minimum anvendes krogstørrelse 1.

Det er kun tilladt at fiske med modhageløs krog eller krog hvor modhagen er trykket helt ned.

Fangstbegrænsning i Surbæk og Arnå er sat til max 2 laksefisk pr. dag.

BEMÆRK: Stalling er totalfredet hele året.

Fangstbegrænsning: Der må kun hjemtages 1 laks pr. medlem pr. år. Dette dog under forudsætning af, at kvoten ikke er opbrugt.

Hustru fisker vederlagsfrit og der kan købes gæstekort når et medlem ønsker en udenbys boende gæst medtaget.

Hvert medlem kan rekvirere 1 gratis gæstekort pr. sæson ved henvendelse til formand eller kassereren.

Sønderå og Bjerndrup Mølleå

BEMÆRK: Foreningen har opsagt Sønderå og Bjerndrup Mølleå.

Foreningens medlemmer må altså ikke, på vores fiskekort, fiske i de to åer mere.

FISKEVANDE

Kort over fiskevande

STALLING TOTALFREDET

Fiskeridirektoratet har, på grund af voldsom tilbagegang, totalfredet Stalling indtil