Revision af Plan for fiskepleje i tilløb til Åbenrå Fjord og Genner Bugt

Sportsfiskerforeningen Aabenraa

Revision af Plan for fiskepleje i tilløb til Åbenrå Fjord og Genner Bugt

Det er nu tid for revision af ovennævnte udsætningsplan, som sidst blev revideret i 2012. Da der til stadighed sker ændringer i vandsystemerne, ønsker DTU Aqua, Afd.

for Ferskvandsfiskeri og –økologi i samarbejde med fiskeriforeningen at få denne plan revideret for at sikre at eventuelle udsætninger fortsat sker på lokaliteter hvor der er behov for det.

Undersøgelserne til udsætningsplanen påregnes at vare ca. 8 dage og DTU Aqua anmoder om, at fiskeriforeningen vil stille 2 mand til rådighed i undersøgelsesperioden, som er i uge 32. 3-4-5-6-7. samt uge 34. 17-18-19 august 2020.

Til dem der har tid og lyst. Kan melder sig til undertegner. Med navn, adresse, og mobil nr.

Og de medhjælperne der har meldt sig. Vil blive kontaktet dagen/aften før med henblik på at aftale tidspunkt og mødested.

Hvis man ønsker yderligere oplysninger, kan information om hvordan man laver planer for

Fiskepleje kan man finde op- lysninger herom på www.fiskepleje.dk.

Carl D Petersen 51 21 00 05

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.